جمعه 14 اردیبهشت 1403
در آستانه روز جهانی قدس منتشر شد؛

پیام مهندس حسینی به مناسبت روز جهانی قدس

پیام مهندس حسینی به مناسبت روز جهانی قدس

مهندس سیدعباس حسینی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز قدس پیامی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَیَدْمَغُهُ‌ ..» (ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آنرا هلاک سازد...) سوره مبارکه انبیاء (آیه ۱۸)

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران حضرت امام خمینی(ره) در حمایت جهانی از مردم مسلمان و رنج‌کشیده فلسطین است.
امروز جنایات هولناک رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین عزیز، چهره رژیم منحوس صهیونیستی را از پشت پرده های تزویر در پیش روی تمامی مردم جهان بیرون کشیده و خطر ادامه حیات وحشیانه و منحوس این رژیم را در قلب سرزمین های اسلامی بیش از پیش آشکار کرده است.
قتل عام، نسل کشی و به خاک و خون کشیدن هزاران مرد و زن و کودک مظلوم غزه، در دل هر انسان با وجدان و با شرف در هر کجای جهان آتشی است که جز به آزادی قدس شریف و رهایی آن مردمان مظلوم و مقتدر فرو نخواهد نشست و البته که مصیبت بالاتر به بیان رهبر عزیز و فرزانه انقلاب، سکوت در مقابل این مصیبت است.
اینجانب ضمن محکوم کردن استمرار جنایت های وحشیانه و وقاحت بار رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی، شهادت رزمندگان سرفراز و مجاهدان خستگی‌ناپذیر، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و سایر شهدای عزیز را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید و دیگر شهدا و تمامی آزادی خواهان و ظلم‌ستیزان جهان تسلیت می‌گویم.
در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی، «روز جهانی قدس» را گرامی داشته و از کارکنان شریف و روزه¬دار شرکت فولاد کاوه جنوب کیش همراه با خیل مردم انقلابی بندرعباس دعوت می¬کنم، ضمن گوش جان سپردن به بیانات مقتدای مقتدر و عظیم الشان امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان (روز ۱۷ فروردین 1403)، همچون سال‌های گذشته ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های غاصبانه، تجاوزگرانه رژیم اشغالگر صهیونیست، در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند و امید که هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین فراهم گردد.
به روح بلند همه شهدای جبهه مقاومت درود و سلام می‌فرستیم و به وعده الهی ایمان داریم.

سیدعباس حسینی
مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش

نظرات