یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

امضای قرارداد همکاری شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و گروه MMTE

امضای قرارداد همکاری شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و گروه MMTE

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (SKS)، قرارداد تامین، ساخت و نصب سازه ها و تجهیزات فولادی پروژه یک میلیون تنی تولید آهن اسفنجی خود را به شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزات (MMTE ) واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش و به نقل از دنیای معدن، این قرارداد شامل تامین، ساخت و نصب بخشی از تجهیزات مکانیکی، برقی و سازه های فلزی کارخانه یک میلیون تنی آهن اسفنجی است که با روش میدرکس در ادامه زنجیره توسعه واحدهای احیاء مستقیم شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مرحله اجرا در می آید .

اسناد همکاری این توافق امروز طی مراسمی با حضور دکتر همتی، مدیرعامل گروه MMTE و مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل SKS مورد امضاء قرار گرفت.

متناسب با شرح قرارداد، با توجه به برخورداری گروه MMTE از ظرفیت های متعدد در زنجیره توسعه پروژه های فولادی، شرکت فولاد کار الوند و شرکت فن آور صنعت آریا حدید به عنوان شرکتهای تابعه گروه MMTE در بخش های تامین، ساخت تجهیزات و نیز نصب و اجرای سازه های این پروژه ایفای نقش خواهند نمود .

این سومین کارخانه واحد احیاء مستقیم و سومین تجربه همکاری مشترک شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و گروه MMTE است که با احتساب دو کارخانه در حال بهره برداری آهن اسفنجی تحت لیسانس میدرکس، ظرفیت تولید آهن اسفنجی این مجتمع صنعتی در یکی از قطب های مهم تولید فولاد کشور را یک میلیون تن افزایش خواهد داد.

نظرات