شنبه 31 شهریور 1403
به مناسبت هفته وحدت و با همت فولاد کاوه جنوب کیش صورت گرفت؛

افتتاح مجتمع فرهنگی-آموزشی و رونمایی از تجهیزات اتاق عمل بیمارستان سیریک

افتتاح مجتمع فرهنگی-آموزشی و رونمایی از تجهیزات اتاق عمل بیمارستان سیریک
افتتاح مجتمع فرهنگی-آموزشی و رونمایی از تجهیزات اتاق عمل بیمارستان سیریک

هم‌زمان با هفته وحدت، با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه بندرعباس، امام جمعه شهرستان سیریک، بزرگان اهل تسنن، جمعی از مسئولان این شهرستان و دکتر جواد حاتمی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، دو پروژه بزرگ مجتمع آموزشی حضرت فاطمه زهرا (س) و تجهیزات اتاق عمل بیمارستان امام سجاد (ع) در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اعتباری بالغ بر 245 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش؛ دکتر جواد حاتمی مدیرعامل SKS، در آغاز این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت، از حضور نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه بندرعباس، امام جمعه شهرستان سیریک، بزرگان اهل تسنن و حاضرین تشکر کرد و گفت: رویداد امروز مولود وحدت، همدلی و اتحاد است، لذا امیدواریم بهره‌برداری از این دو پروژه زمینه‌ساز توسعه، اعتلا و هم افزایی ایران و اسلام عزیز باشد. وی افزود: نگاه ما در مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش در حوزه رسالت اجتماعی علاوه بر تعهد کامل به مسائل زیست محیطی که یک تکلیف برای تمام صنایع هست، آن است که در زمینه توسعه زیر‌ساخت‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی پیشگام باشیم. دکتر حاتمی تصریح کرد: در این خصوص با توجه به تعامل خوبی که با بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی داریم، نشست‌هایی برنامه‌ریزی شده تا با ایجاد یک هم‌افزایی هدفمند بتوانیم موضوعات و مسائل را به سمت و سویی ببریم که به صورت ریشه‌ای و بنیادین اتفاقاتی رقم بخورد که مانند این مجموعه آموزشی و تجهیزات اتاق عمل بیمارستان این شهرستان منشا خیر‌ آتی باشد.

عملکرد خوب و ارزشمند فولاد کاوه جنوب کیش در حوزه مسئولیت های اجتماعی
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تشکر از اقدامات فولاد کاوه جنوب کیش در انجام تعهدات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت، گفت: در آستانه هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام و امام صادق علیه السلام، دو پروژه بزرگ، ماندگار و بسیار ارزشمند، مجتمع فرهنگی و آموزشی فاطمه زهرا (س) و تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام سجاد (ع) با رویکرد ایفای نقش مسئولیت‌‌های اجتماعی به همت عزیزان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش انجام شد و در اختیار مردم شریف سیریک قرار خواهد گرفت تا از برکات این دو طرح بزرگ بهره‌مند شوند.
دکتر عبادی زاده ضمن تشکر از اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خطاب به مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش گفت: سلام و مراتب قدردانی بنده را خدمت جناب آقای دکتر دهقان و همکاران‌ ایشان در مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و همکارانتان در مجموعه هلدینگ کاوه پارس و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ابلاغ بفرمایید؛ به حق انتخاب خوبی کردید و یک کار باقیات و صالحات ماندگار را امروز رقم زدید. نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: موارد بسیار زیادی را بنده حضور داشتم و شاهد بودم که عزیزان در مجموعه بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش کارهای بسیار خوب و ارزشمندی را از گذشته تا کنون در حوزه ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده‌اند، وی ادامه داد: من شوق و ذوق عزیزان را در مجموعه فولاد کاوه شاهد بودم که با دلسوزی و علاقه پیگیر امور بودند و تشکر می‌کنم از توجه و دقت‌نظر برادر عزیزمان آقای دکترحاتمی به جهت پیگیری مجدانه ایشان برای ایفای نقش فعال این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی.
دکتر عبادی‌زاده در‌خصوص جزییات افتتاح مجتمع آموزشی فاطمه زهرا (س) گفت: این بنای ۲ هزار متری با اعتباری در حدود ۲0۰ میلیارد ریال به همت برادران ما در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش آماده‌سازی شده، که با هدف آموزش برنامه‌های فرهنگی، معرفتی، دینی و آموزش‌های کلاسیک در اختیار مردم شریف شهرستان سیریک قرار خواهد گرفت. وی همچنین درخصوص تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام سجاد (ع) نیز افزود: این عمل خداپسندانه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال به ثمر نشست تا مردم شریف سیریک از برکات این اقدام بزرگ و ماندگار شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بهره‌مند شوند.
گفتنی است، شهرستان سیریک با مساحتی حدود ۳۲۵۰ کیلومتر مربع در فاصله ۱۷۵ کیلومتری مرکز استان هرمزگان قراردارد و براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن جمعیت شهرستان ۴۲۵۰۰ نفر برآورد شده است.

نظرات