چهارشنبه 25 مهر 1403

پیام دکتر حاتمی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی

پیام دکتر حاتمی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی

دکتر جواد حاتمی مدیر عامل فولاد کاوه جنوب کیش، با صدور پیامی هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی را به پیشگامان و مروجان فرهنگ سلامت و ایمنی تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَآ أَحْيَا ٱلنَّاسَ جَمِيعًا»
و هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است. (آیه 32 سوره مبارکه مائده)

همکاران گرامی؛
هفتم مهرماه، برای همه کارکنان تلاشگر به‌ویژه پیشگامان و مروجان فرهنگ سلامت و ایمنی، روز مبارک و فرخنده‌ای است؛ مطلوب است با یادآوری وظایف سخت و هوشیاری بیش‌از‌پیش این عزیزان، سپاسگزار کوشش‌های ارزنده و خدمات شایسته آنان باشیم.
اینجانب روز خجسته «ایمنی و آتش‌نشانی» را صمیمانه به همه همکاران گرامی، تبریک و تهنیت می‌گویم و با افتخار از رویکردهای خردمندانه، بهره‌مندی از تدابیر لازم و آمادگی مستمر آنان برای صیانت از سرمایه‌های انسانی در مواجهه با انواع مخاطرات و حوادث، تجلیل و قدردانی می‌نمایم.
پایداری و تداوم چرخه تولید این صنعت پرافتخار در شرایط دشوار تحریم‌ و جنگ همه‌جانبه اقتصادی، مرهون تلاش، پایمردی و جانفشانی کسانی است که با هدف مقدس صیانت از سرمایه‌های ملی و خدمت به جامعه، در برهه‌های حساس و خطرناک با از خود گذشتگی مجاهدت نمودند تا این صنعت استراتژیک همواره با اطمینان و تکیه بر دانش و تخصص این عزیزان استوار به فعالیت ارزش‌آفرین خود ادامه دهد.
کارکنان هوشمند ایمنی و آتش‌نشانان غیرتمند، از روزهای نخست پروژه‌ با حضور شبانه‌روزی فعال و موثر خود همواره در این مسیر خطیر ضمن حفاظت از سلامت و ایمنی سرمایه‌های انسانی ارزشمند مجموعه بی‌شک در سرعت‌بخشی، تداوم فعالیت‌ها و نیز استمرار فرآیندهای تولید با همتی والا و تلاشی خستگی‌ناپذیر استوار ایستاده‌اند تا چرخ‌های عظیم این صنعت راهبردی با قوت و به سرعت به حرکت درآید و همه این موارد تنها بیانگر جلوه‌ای کوچک از همیت، تلاش، تعهد و تخصص رادمردان پرتلاش HSE فولاد کاوه جنوب کیش است.
همکاران گرانقدر ایمنی و آتش‌نشانی؛ شرکت فولاد کاوه جنوب کیش وام‌دار شما عزیزان است که در سخت‌ترین روزها، حافظ سلامت کارکنان و پایداری تجهیزات بودید و در کنار دیگر واحد‌های سازمان، در صیانت از دارایی و سرمایه انسانی شرکت بدون لحظه‌ای درنگ از جان‌مایه گذاشتید و ضامن تولید با برکت و ارزش‌آفرین در شرکت بودید؛ لذا اینجانب بر خود فرض می‌دانم ضمن سپاس صمیمانه از زحمات یکایک کارکنان این بخش مهم، یادآوری کنم که رعایت دقیق و درست اصول، ضوابط و استانداردهای ایمنی یک وظیفه همگانی است و تنها با ایجاد یک محیط ایمن، صیانت از سرمایه‌های انسانی و دارایی‌های این صنعت عظیم را می‌توان تضمین نمود.
در پایان ضمن تبریک هفتم مهر، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی به همه همکاران عزیز، آتش‌نشانان غیور و فعالان عرصه HSE، انتظار دارد ایمنی به‌عنوان یک اولویت حیاتی و وظیفه همگانی، به معنای واقعی و عملی، سرلوحه همه کارها و فعالیت‌ها قرار گیرد.
از خداوند منان، سلامتی، سربلندی و موفقیت روزافزون شما را در خدمت به ایران عزیز مسئلت دارم.

دکتر جواد حاتمی
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

نظرات