چهارشنبه 25 مهر 1403
در دومین نشست توجیهی این سامانه صورت گرفت؛

گام بلند فولاد کاوه در راستای استقرار سامانه نظام پیشنهادها

گام بلند فولاد کاوه در راستای استقرار سامانه نظام پیشنهادها
گام بلند فولاد کاوه در راستای استقرار سامانه نظام پیشنهادها

دومین نشست توجیهی نحوه کار با سامانه نظام پیشنهادها با حضور اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، پويايی و خلاقيت سازمانی مستلزم مشاركت كاركنان سازمان به عنوان سرمايه‌های اصلي آن مجموعه است. نظام پيشنهادها، پل ارتباطي دو طرفه ميان كاركنان و مديريت سازمان در جهت خلق اين پويايی، رشد و نمو خلاقيت است. اين نظام فرايند مشاركت مستقيم كاركنان و سرمايه انسانی در فعاليت‌های مرتبط با اهداف تعريف شده سازمان را تسهيل نموده و آن را امكان‌پذير مي‌سازد. بهره‌گيری از يافته‌های ذهني و انديشه كاركنان سازمان در حل مسائل، ايجاد سوالات جديد و راه حل‌های بهينه در راستای فرهنگ تغيير و بهسازی مستمر سازمان و القای حس مشاركت و تعهد در كاركنان را مي‌توان از اهداف اين نظام برشمرد.

بر‌اين‌اساس شركت فولاد كاوه جنوب كيش با اعتقاد به ضرورت بهره‌گيری نظام‌مند از توانايي‌های فكری و خلاقيت سرمايه انساني خود در اداره سازمان، اقدام به فراهم نمودن زيرساخت لازم جهت استقرار نظام پيشنهادها بر بستر نرم‌افزاري نموده است.

در اين راستا دومين جلسه توجيهي شرح وظايف و نحوه كار با سيستم نرم افزاري نظام پيشنهادها با اعضاي كميته‌های تخصصي  اين نظام، در محل سالن كنفرانس شركت برگزار گرديد.

گفتنی است سيستم نظام پيشنهادها در هفته‌های آتي و پس از برگزاري جلسات آموزشي و توجيهي به‌صورت رسمي كار خود را آغاز خواهد نمود.

نظرات