شنبه 31 شهریور 1403

پیام مدیرعامل به مناسبت روز صنعت و معدن

پیام مدیرعامل به مناسبت روز صنعت و معدن

روز ملي «صنعت و معدن» را به مديران و كاركنان تلاشگر خانواده بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش تبريك عرض می نمایم و از تلاش خستگی ناپذیر فعالان این عرصه اقتصادي که در شرایط کنونی و تحریم های ناجوانمردانه، عزت و اقتدار ايران اسلامي را سرلوحه خويش قرار داده اند، و با پشتکار و ایمان راسخ سعی در پوشش کاستی ها و گذر از این دوران دارند، تقدير و تشكر مي كنم.

روز ملي «صنعت و معدن» را به مديران و كاركنان تلاشگر خانواده بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش تبريك عرض می نمایم و از تلاش خستگی ناپذیر فعالان این عرصه اقتصادي که در شرایط کنونی و تحریم های ناجوانمردانه، عزت و اقتدار ايران اسلامي را سرلوحه خويش قرار داده اند، و با پشتکار و ایمان راسخ سعی در پوشش کاستی ها و گذر از این دوران دارند، تقدير و تشكر مي كنم. این روز فرصتی است تا با تبيين و معرفي دستاوردهاي صنعت فولاد، نقش كليدي اين حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت كشور يادآور شويم. 
فولاد کاوه جنوب کیش امروز به عنوان 63 مین شرکت بزرگ کشور و پنجمین شرکت رشد فروش در بین صد شرکت برتر کشور و چهارمین شرکت بزرگ صنعت فولاد نقش حیاتی خود را در اقتصاد کشور با سربلندی ایفا کرده و تلاش دارد با تثبت و پایداری تولید و عرضه محصول به بازارهای هدف با افزایش مقاصد صادراتی و افزایش فروش این مسیر افتخار را با همت مضاعف و غیرت ایرانی ادامه دهد.  
عرصه اي كه با تلاش هاي تحسين برانگيز مردان پولادین صنعت فولاد و کارکنان فولاد کاوه جنوب کیش نیز به سهم خود چرخ هاي پيشرفت اقتصاد كشور را به حركت درآورده و صنعت فولاد را از جایگاهی رفیع در اقتصاد کشور برخوردار کرده است. ترديدي نيست كه تكيه بر توانمندي هاي این صنعت و توان مهندسی نيروي انساني فهیم این بخش، اساسي ترين عنصر جريان توسعه اقتصادي محسوب مي شود. مجموعه قابليت هاي صنعتي بالاي كشور در بخش فولاد، به پشتوانه نيروي انساني توانمند و با ایمان، نه تنها به لحاظ كمي و كيفي حرکتی صعودي را در اقتصاد منجر شده، بلكه سهم صادراتي بيشتر و ارزش افزوده بالاتري را نيز براي میهن اسلامی مان به ارمغان آورده و جايگاه ايران اسلامي را مستحكمتر از پیش كرده است. بهره مندي از توان مهندسی نیروهای مجرب، نوآوری و خلاقيت، كليد واژه اي است كه درهاي موفقيت و پيشرفت را گشوده و هدايتگر پيشرفت و توسعه در مسير صحيح آن بوده است. بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن مجالي است تا در پرتو منويات مقام معظم رهبري مدظله العالی، سياست هاي اقتصاد مقاومتي را چراغ راه خويش قرار داده و با همكاري و همراهي زنجیره کامل صنعت فولاد با عزم ملي و مديريت جهادي در راستاي سند چشم انداز 20 ساله و برنامه توسعه گام برداريم و فراموش نكنيم كه راه توسعه و پيشرفت از معبر ایمان، عزت و تلاش دست یافتنی است.  
این شرکت به سهم خود با پشتیبانی همه جانبه و برنامه محور از خطوط تولید و ثبات چرخه محصول، نقشی اساسی در تامین نیازهای داخل دارد و از مازاد نیاز داخل به دنبال کشف بازارهای جدید و توسعه صادرات به دنبال افزایش سهم کشور از بازار جهانی انی فلز اساسی است. 
در پایان ضمن تشکر از تلاش های یکایک کارکنان و صبوری خانواده شریف و بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش، آرزوی ایامی سرشار از موفقیت، آبرومندی، سلامت و بهروزی را برای این عزیزان از درگاه احدیت خواستارم و زیباترین روزها و ناب ترین لحظات را برای همه همکاران و خانواده های محترمشان آرزومندم. 


با تشکر 
علی دهاقین/مدیرعامل

منبع خبر : روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

نظرات