میز خدمت (Help Desk)
نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزاری کامپیوترها و دستگاه های اداری يكي از وظایف واحد ICT ميباشد که این فرآيند شامل پيشگيري از خرابي با استفاده از برنامه بازبینی دوره ای، نصب و راهاندازي سخت افزاری، ارتقاء و تعميرات و بروزرسانی ميباشد که انجام این امور بر اساس فرآیند استاندارد نگهداری و پشتیبانی سخت افزاری در مجموعه می باشد.
از آنجا كه پيشگيري هميشه بهتر و آسانتر از درمان است، توجه و تلاش جدی واحد پشتیبانی سخت افزار را به خود معطوف داشته است و در این راستا طراحی فرآیند بازبینی و نگهداری پریودیک از تجهیزات در دستور کار تیم سخت افزار قرار دارد.
دپارتمان سخت افزار شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با بومی سازی خدمات مربوط به دستگاههای اداری و همچنین تعمیرات درون سازمانی تجهیزات رایانه ای، نیاز به حضور نیرویهای تعمیرکار خارج از سازمان را به حداقل رسانده و افزایش طول عمر تجهیزات را که یقیناً موجب کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری می گردد، رقم زده است.